Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia w Nędzy
(2)
Autor
Altkorn Jerzy
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Górecki Henryk
(1)
Motyka Janusz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Dorośli
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Temat
Finanse
(1)
Marketing
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Temat: miejsce
Jarosław (woj.podkarpackie)
(1)
Dziedzina i ujęcie
Podróże i turystyka
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / redakcja Jerzy Altkorn. - Wydanie III zmienione i poszerzone - Kraków : Instytut Marketingu, 2004. - 437 [2] strony : ilustracje ; 24 cm.
Rozdział 1. Istota i znaczenie marketingu; Rozdział 2. Zachowanie nabywców na rynku; Rozdział 3. Segmentacja rynku; Rozdział 4. Produkt; Rozdział 5. Wprowadzenie na rynek nowych produktów; Rozdział 6. Cena; Rozdział 7. Dystrybucja; Rozdział 8. Hurt i detal; Rozdział 9. Promocja; Rozdział 10. Marketingowy system informacji; Rozdział 11. Zarządzanie marketingiem; Rozdział 12. Marketing na rynkach międzynarodowych. [M]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia w Nędzy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Odbiorca
Przynależność kulturowa
Dziedzina i ujęcie
Miasto Jarosław zulistrowane i opisane w 4 różnych językach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia w Nędzy
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 913(438) (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej